Merintih Rindu Dalam Kalbu

label
label
label
label
Merintih Rindu Dalam Kalbu

Membaca puisi cinta.. puisi rindu ...
termanggu hati ini lagi merintih rindu
yang satu tak sanggup menerima hakiki
apa asa ku laksana kelabu kabur panggilan
serasa hati Bukan aku tak mau
 Bukan aku tak lari Bukan aku tak buang
Bukan aku tak COBA

... melupa kamu ...
menyingkir kamu ...
menyisihkan kamu dari HAMPAnya rindu hati ku Alam..
pujuk lah hati ku Bulan..
sejuk kan hati ku Hujan..
lemas kan rindu ku Aku tiada daya lagi
  Aku tiada daya lagi Aku tanpa daya lagi ...
merawat sendiri rindu ini ...
membebat sendiri luka ini ...
menyandar sendiri pada harapan Pilu ini susungguhnya menifestasi kasihku yang tiada cabang satu arah yang lurus untuk hati nya adakah...
ini..
suratan perpisahan Aduhai bahagia tak mahu jejaki aku...
Dan Maafkan Lah Semuanya.
Share This :

Related Post

Berkomentar Tentang Judl Atau Topic Diatas
JIka berkomentar
Gunakan Kesopanan Dan Bahasa Yang Benar
Dan jadilah Manusia yang Berguna.

sentiment_satisfied Emoticon